Hymyilevä nainen katsoo tabletin ruutua.

Tule mukaan vastaamaan Muistibarometriin 2024

Muistibarometri on Muistiliiton valtakunnallinen kysely, jolla selvitetään muististaan huolestuneiden, muistisairauteen sairastuneiden ja heidän läheistensä nykytilaa, palvelutarpeita ja palveluiden saatavuutta omalla alueellaan. Kerättyä tietoa hyödynnetään Muistiliiton ja muistiyhdistysten alueellisen, paikallisen ja valtakunnallisen toiminnan kehittämiseen ja vaikuttamistoimintaan.

Vastaukset ovat arvokkaita Muistiliiton ja muistiyhdistysten vaikuttamis- ja kehittämistyön näkökulmasta. Kehittämis- ja vaikuttamiskohteita kartoitetaan kokonaisuutena. Kyselyn vastaukset analysoidaan ja raportoidaan siten, ettei yksittäistä vastaajaa voida tunnistaa. Kyselyn toteuttaa Muistiliitto yhdessä jäsenyhdistyksiensä kanssa.

Muistibarometriin toivotaan vastauksia sekä muistisairauteen sairastuneilta että heidän läheisiltään. Vastausaikaa kyselyyn on 7.10–30.11.2024. Kyselyyn vastaaminen on vapaaehtoista.

Siirry kyselyyn tästä