Testamenttiopas avuksesi

Tekemällä testamentin voit ohjata varojasi arvojesi mukaiseen työhön. Tilaa opas kotiisi tai sähköpostiisi – veloituksetta.

Me Muistiliitossa olemme työskennelleet sairastuneiden oikeuksien parissa jo 35 vuotta. Moni asia on mennyt eteenpäin, mutta vielä on paljon tehtävää. Väestömme elinikä pitenee ja muistisairaiden määrä kasvaa lähivuosina huomattavasti. Lahjoitukset merkitsevät meille lisää resursseja tehdä työtämme entistä kattavammin.

Tekemällä testamentin voit muistaa sinulle tärkeitä ihmisiä ja asioita. Testamentti auttaa ohjaamaan varojasi arvojesi mukaiseen työhön. Olemme koonneet Muistiliiton testamenttioppaaseen tärkeää tietoa testamentin tekemisestä. Toivomme, että siitä on sinulle hyötyä pohdinnoissasi.

Tilaa opas täyttämällä alla oleva lomake. Saat oppaan postitse kotiisi tai suoraan sähköpostiisi valintasi mukaan.

Oppaan tekstin on tarkistanut varatuomari Piia Jeremeff.

Tilaa testamenttiopas

Tilaa ilmainen testamenttiopas. Tilaus ei velvoita sinua mihinkään.
Annathan puhelinnumerosi, jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä Muistiliitosta.
Osoite
Pakollinen vain jos haluat painetun oppaan kotiisi

Antamiasi henkilötietoja käsitellään EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla.

Kirsi Korhonen
Kirsi Korhonen viestintäpäällikkö 050 5432 545 kirsi.korhonen@muistiliitto.fi

Viestinnän kehittäminen, vaikuttaminen ja varainhankinta.
Huom. Ilmoitustilamyyntiin liittyvät yhteydenotot vain sähköpostitse.