Yritysyhteistyö

Yhteistyö edistää muistisairaiden ja heidän läheistensä mahdollisuuksia saada tarvitsemaansa tietoa ja tukea. Se viestii myös yrityksesi arvoista.

Onko yrityksesi kiinnostunut tekemään yhteistyötä Muistiliiton kanssa? Yritysyhteistyön muotoja on monenlaisia. Yrityksesi voi tukea Muistiliiton työtä pitkäaikaisella yhteistyöllä tai kampanjaluonteisesti.

Yhteistyö viestii yrityksen arvopohjasta ja kertoo niin asiakkaille kuin henkilökunnalle, että yritys haluaa olla mukana rakentamassa muistiystävällistä yhteiskuntaa. Suomessa on yli 150 000 muistisairausdiagnoosin saanutta henkilöä ja uusia sairastuneita tulee vuosittain 23 000. Muistisairaus koskettaa jo miljoonaa suomalaista.

Myös lahjoitus on oiva vaihtoehto olla varmistamassa, että kasvava muistisairaiden ja heidän läheistensä joukko saa tulevaisuudessa tarvitsemansa tuen.

Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää.

Katariina Suomu
Katariina Suomu toiminnanjohtaja 050 567 6445 katariina.suomu@muistiliitto.fi