Ammattilaisille

Tukea ammattilaisille, jotka kohtaavat työssään muistisairauteen sairastuneita ja läheisiä.

Voit pyytää meitä ottamaan yhteyttä asiakkaaseen hänen luvallaan

Voit täyttää asiakkaan luvalla hänen yhteystietonsa yhteydenottolupaan, jolloin Kouvolan seudun Muisti/Kymenlaakson Muistiluotsi on häneen yhteydessä. Kerromme toiminnasta ja saatavilla olevasta vertaistuesta. Lomake helpottaa ammattilaisten työtä muistisairaiden ja heidän läheistensä ohjaamiseksi yhdistyksen toiminnan pariin. Lomakkeessa kysytään myös lähettävän tahon nimi. Yhteydenotto ei velvoita asiakasta mihinkään. Palvelu on maksutonta.

Täytä yhteydenottolupa

Työikäisten muistiasioiden verkosto

Kymenlaakson Muistiluotsi ylläpitää Työikäisten muistiasioiden verkostoa Kymenlaakson alueella. Verkosto on tarkoitettu ammattilaisille, jotka kohtaavat työssään työikäisenä muistisairauteen sairastuneita tai heidän läheisiään. Jaamme verkossa ajankohtaista tietoa, keskustelemme ja pyrimme välittämään työikäisenä sairastuneiden ja heidän läheistensä ääntä kuuluville. Verkostossa on osallistujia tällä hetkellä esimerkiksi neurologian poliklinikalta, muistikoordinaattoreita, omaishoidon yksikön palveluohjaajia, muistivastaavia sairaanhoitajia, geriatrian poliklinikalta, vammaispalveluista, Kotkan kaupungin erityisliikunnasta/Kotkan Seudun muistiyhdistyksestä, Terveystalolta ja Mehiläiseltä. Verkosto kokoontuu Teams-yhteyden välityksellä 2 kertaa vuodessa.

Jos haluat liittyä Työikäisten muistiasioiden verkostoon, ota yhteyttä p. 050 518 7630 tai emma.kujala@kouvolanseudunmuisti.fi

Muistiliiton työikäisten aivoterveys- ja muistiasioiden verkoston verkostotiedote

Verkostotiedote tarjoaa työikäisten aivoterveyden ja muistisairauksien kanssa toimiville ammattilaisille ajankohtaista tietoa mm. tutkimuksista, sivustoista, koulutuksista sekä Muistiliiton, muistiyhdistysten ja Muistiluotsi asiantuntija- ja tukikeskusten toiminnasta. Verkostotiedote ilmestyy kaksi kertaa vuodessa, seuraavan kerran elokuussa 2024.

Liity verkostotiedotteen postituslistalle p. 050 518 7630 tai emma.kujala@kouvolanseudunmuisti.fi

Tarvitsetko tietoa ja tukea muistiasioissa työssäsi? Voit ottaa yhteyttä ja liittyä sähköpostilistalle ja saada tietoa toiminnasta.

Luennot ja koulutukset ammattilaisille

Voit tilata työyhteisöllesi räätälöidyn maksullisen koulutuksen tai luennon. Tulemme maksutta puhumaan omaisten ja läheisten iltoihin.

Ota yhteyttä ja kysy lisää

p. 040 523 9697  tai toimisto@kouvolanseudunmuisti.fi

Saat vastauksia kysymyksiisi myös valtakunnallisesta Muistineuvo -puhelimesta