Minnesförbundet

Minnesförbundet är en organisation för personer med minnessjukdomar och deras anhöriga. Det är en riksomfattande takorganisation för sina 41 medlemsföreningar. Tillsammans har minnesföreningarna redan cirka 14 500 medlemmar.

Minnesförbundet påverkar nationellt och internationellt genom att främja de allmänna förutsättningarna för välbefinnande och livskvalitet för personer med minnessjukdomar och deras närstående.

Minnesförbundet är en organisation för personer med minnessjukdomar och deras närstående, där det är givande att delta och verka.

Nainen lukee lehteä.

Prenumerera på tidningen Muisti

Tidningen Muisti är en medlemsförmån. Varje medlem i en av Minnesförbundets medlemsföreningar får den hem gratis. Bli medlem! Tidningen kan du även prenumerera på separat.

Bli medlem

Gå med i vår gemenskap genom att ansluta dig till medlemsföreningen i ditt område! Minnesförbundets 41 medlemsföreningar runt om i Finland bildar ett omfattande nätverk som betjänar personer med minnessjukdomar, deras närstående samt alla som är intresserade av minnet och minnessjukdomar.