Kom med

Välj ditt eget sätt att delta

Välkommen med i vår minnesgemenskap där du får möjlighet att agera, delta och påverka. Bli medlem i en minnesförening, bli frivillig, delta i evenemang, bekanta dig med tidningen Muisti. Du kan också stödja vår verksamhet med en donation.

Bli medlem

Gå med i vår gemenskap genom att bli medlem i föreningen i ditt område! Minnesförbundets 41 medlemsföreningar runt om i Finland bildar ett omfattande nätverk som betjänar personer med minnessjukdomar, deras närstående samt alla som är intresserade av minnet och minnessjukdomar.

Prenumerera på tidningen Muisti

Tidningen Muisti är en medlemsförmån. Varje medlem i en av Minnesförbundets medlemsföreningar får den hem gratis. Du kan också prenumerera på tidningen till dig själv eller som en gåva!