Tidningen Muisti

Tidningen Muisti är en medlemsförmån. Alla som tillhör en av Minnesförbundets medlemsföreningar får den hem gratis.

Tidningen Muisti erbjuder information och stöd till personer med minnessjukdomar och deras närstående. Evidensbaserad och aktuell information om minnesfrågor finns också för social- och hälsovårdspersonal samt beslutsfattare.

Tidningen Muisti är en noggrant läst medlemstidning som utkommer fyra gånger om året.

Prenumerera på tidningen Muisti

Tidningen Muisti är en medlemsförmån. Alla som hör till Minnesförbundets medlemsförening får tidningen gratis per post. Bli medlem här.

Du kan också prenumerera på tidningen Muisti.

Adressändringar

Anmäl adressändringar till din egen minnesförening eller Minnesförbundet: toimisto@muistiliitto.fi.