Hymyilevä pariskunta yhdessä, takana näkyy metsää.

Varsinais-Suomen ja Satakunnan Muistiluotsi

Varsinais-Suomen ja Satakunnan Muistiluotsi on maakunnallinen asiantuntija- ja tukikeskus. Tarjoamme tietoa, tukea ja toimintaa muististaan huolestuneille, muistisairaille ihmisille ja heidän läheisilleen. Lisäksi edistämme väestön yleistä muistiterveyttä. Palvelumme ovat pääosin maksuttomia.

Toimimme yhteistyössä Kankaanpään, Porin, Rauman, Salon ja Varsinais-Suomen muistiyhdistysten kanssa. Lisäksi edistämme muistiperheiden hyvinvointia ja laadukkaita palveluita tekemällä yhteistyötä muistityön ammattilaisten kanssa.

Muistiluotsit ovat Muistiliiton jäsenyhdistysten (Muistiyhdistysten) ylläpitämiä maakunnallisia asiantuntija- ja tukikeskuksia. Muistiluotsit tarjoavat maksutonta muistineuvontaa esim. palvelu- ja etuusasioissa, tukea, tietoa ja toimintaa omasta muististaan huolestuneille, muistisairaille ja heidän läheisilleen sekä antavat tietoa maakunnan Muistiyhdistysten palveluista mm. muistikahviloista, vertaisryhmistä ja virkistyslomista.

Minna Reunanen Muistineuvoja 040 568 8722 minna.reunanen@muistiturku.fi
Marketta Myllykoski Muistineuvoja 040 568 8722 marketta.myllykoski@muistiturku.fi
Päivi Siltanen Muistiohjaaja 040 140 9081 paivi.siltanen@muistiturku.fi
Marja Takala Aluesuunnittelija 040 187 8070 marja.takala@muistiturku.fi

Porin Seudun Muistiyhdistys

Porin Seudun Muistiyhdistys on perustettu vuonna 1992. Yhdistyksen kotipaikka on Pori ja toimialueena on Pori ympäristökuntineen.

Siirry yhdistyksen sivuille