Toimintaa muistisairaan läheisille

Tietoilta läheisille

Miten muistisairaus vaikuttaa ihmiseen? Miten muistisairas ihminen kohdataan? Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan.

Tietoilta läheisille Kouvolassa

Torstaina 19.9.2024 klo 16.30-18
Yhdistyksen kokoustila, Hallituskatu 7 B.
Ilmoittaudu viimeistään 12.9.2024 p. 050 518 7630.

Tietoilta läheisille Kotkassa

Torstaina 26.9.2024 klo 16.30-19
Kumppanuustalo Viikari, Mariankatu 24.
Ilmoittaudu viimeistään 19.9.2024 p. 045 270 4003.

Avoimet vertaistapaamiset läheisille

Kaipaatko jonkun, jonka kanssa jakaa ajatuksia läheisen muistisairauden tuomista muutoksista? Ovatko tieto ja vinkit arjen sujumisiin tervetulleita? Avoimia vertaistapaamisia läheisille järjestetään Kouvolan keskustassa, Haminassa ja Kotkansaarella. Tapaamisia ohjaa muistiluotsi. Avoimiin vertaistapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua.

Kysy lisätietoja Kouvola p. 050 384 5834 ja Etelä-Kymenlaakso p. 045 270 4003.

Avoimet vertaistapaamiset hoiva-asumisessa asuvien muistisairaiden läheisille

Vertaistuellinen tapaaminen heille, joiden muistisairas läheinen asuu hoiva-asumisessa. Kaipaatko jonkun, jonka kanssa jakaa ajatuksia läheisen muistisairaudesta ja arjesta hoiva-asumisessa? Voit osallistua silloin, kun sinulle sopii. Vertaistapaamisia järjestetään Kouvolan keskustassa. Tapaamisia ohjaa muistiluotsi. Avoimiin vertaistapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua. Vertaistapaamisia järjestetään Kouvolassa. Kysy lisätietoja p. 050 518 7630.

Vertaisryhmä läheisille

Kaipaatko jonkun, jonka kanssa jakaa ajatuksia läheisen muistisairauden tuomista muutoksista? Ovatko tieto ja vinkit arjen sujumiseen tervetulleita? Ensimmäisessä tapaamisessa sovitaan ryhmäkertojen aiheet. Suljetun ryhmän ryhmäkoko on enintään 7 henkilöä.

Kysy lisää läheisten suljetuista vertaisryhmistä: Kuusankoski p. 050 384 5834 ja Karhula p. 045 270 4003.

Avoin vertaisryhmä muille kuin puolisoille etäyhteydellä

Ryhmässä voit jakaa kokemuksiasi sekä saada tietoa ja vinkkejä arkeen muistisairaan läheisenä. Voit olla esimerkiksi muistisairautta sairastavan lapsi, ystävä tai esimerkiksi naapuri. Ryhmä järjestetään yhteistyössä Etelä-Karjalan Muistiluotsin kanssa.

Microsoft Teams etäyhteydellä keskiviikkoisin 28.8., 18.9., 9.10., 30.10., 20.11. ja 11.12.2024 klo 16.30-18

Paina tästä osallistuaksesi vertaisryhmään

Voit pyytää ryhmän osallistumislinkin myös p. 050 518 7630 tai sähköpostitse emma.kujala@kouvolanseudunmuisti.fi

Paras ryhmä – läheisten vertaistapaaminen etäyhteydellä

Ajatusten ja kokemusten vaihtoa arjen asioista muistisairaiden läheisten kesken.

Voit pyytää linkkiä ja kysyä lisätietoja p. 050 384 5834 tai sähköpostitse heli.nikula@kouvolanseudunmuisti.fi

Microsoft Teams etäyhteydellä torstaisin 29.8., 12.9., 26.9., 10.10., 24.10., 7.11., 21.11. ja 5.12.2024 klo 10-11.30.