Tilaa luento :: Muistiliitto

Salon Muistiyhdistys ry

Tilaa luento

Luennot, kurssit, koulutukset

Järjestämme maksullista räätälöityä koulutusta sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille sekä kaikille avoimia luentoja. Aiheista riippuen kouluttajina toimivat joko yhdistyksen omat työntekijät tai muut asiantuntijat, esim. neurologi, geriatri, psykologi tai pelastusalan ammattilainen.

Järjestämme koulutuksia mm. seuraavista aiheista:

• Ajattele aivojasi – Mitä muisti on, mitkä asiat vaikuttavat muistiin ja mitä jokainen voi itse tehdä aivoterveytensä hyväksi.
  • Muisti ja muistihäiriöt - Mitä muistille tapahtuu kun ikääntyy?
  • Muistisairautta sairastavan kohtaaminen
  • Muistisairaudet ja niiden hoito
  • Edunvalvonta ja oikeudellinen ennakointi
  • Taloudelliset tukimuodot

Maksuttomat koulutukset

• Muistikummituokiot
  • Muistikummilähettiläskoulutus
  • Aivoterveyslähettiläskoulutus
  • Omahoitovalmennus pariskunnille
  • Muistiystävällinen toimija- valmennus

Mikäli mielenkiintosi heräsi, ota toki yhteyttä ja kysy lisää. Järjestetään toiveitanne ja tarpeitanne palvelevaa koulutusta.

Voit myös pyytää meitä pitämään puheenvuoroja muistiin liittyvistä asioista vaikkapa yhdistyksesi tai järjestösi tilaisuuksiin. Työntekijöillämme on laaja-alainen osaaminen muistiasioissa.

Yhteyshenkilö:

Marika Lindholm