Muistikonferenssi 2024

Kuvituskuva pariskunta halaa.jpg

Muistiliiton suosittu Muistikonferenssi järjestetään webinaarina 14.11.2024. Osallistu vuoden päätapahtumaamme ja tule kuulemaan ajankohtaisimmat aiheet muistisairauksiin, hoitoon ja palveluihin liittyen.

Muistikonferenssin teemana on Hyvää elämää muistiystävällisessä yhteiskunnassa. Vuonna 2024 luennoitsijoina on jälleen suuri joukko alan asiantuntijoita - tervetuloa mukaan kuulemaan ideoita, saamaan tukea ja uusia näkökulmia muistisairaiden parissa työskentelyyn! Muistikonferenssin juontaa toimittaja Salla Paajanen.

Muistikonferenssi on suunnattu muistisairaiden parissa toimiville ammattilaisille, järjestötoimijoille sekä muille aiheista kiinnostuneille. Ryhmälippuhintamme mahdollistavat mahdollisuuden myös koko työyhteisön kouluttautumiseen.

Aiemmin konferenssiin osallistuneet suosittelevat Muistiliiton tapahtumaa kollegoilleen: edellisen tapahtuman suositteluindeksi oli erittäin korkea (NPS +92).

Ohjelma ja ilmoittautuminen

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.
Nopean varaajan edut ovat voimassa 1.9.2024 saakka.

Muistikonferenssi toteutetaan webinaarina. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen ja internet-yhteyden.

Yhteistyökumppanin näkyvyyspaikka Muistikonferenssissa?

Tarjoamme Muistikonferenssiin yhteistyökumppaneiden näkyvyyspaikkoja. Lisätietoja Minna Teiska.

Media

Median edustajille järjestämme mielellämme toivomanne haastattelut jo ennen konferenssia. Media-akkreditointi ja haastattelupyynnöt: tiedotus@muistiliitto.fi.

Muistiliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

Lisätietoja: