Julkaistu 1.6.2018

Tule ja tuo ystäväsikin Muistigaalan juhlakonserttiin!

Maailman Alzheimer-päivänä 21.9.2018 juhlitaan myös 30-vuotiasta Muistiliittoa. Muistigaalan huipentaa juhlakonsertti Savoy-teatterissa Helsingissä.

Konsertti kuljettaa kuulijansa musiikkimatkalle takavuosikymmeniltä tähän päivään. Tule nauttimaan monipuolisesta musiikkikattauksesta yhteisen tärkeän asian merkeissä! Lavalle nousevat konsertissa Eino Grön, Tuuletar, Philomela ja Juvenalia Big Band.

Rakastettu tangon ja iskelmien tulkitsija Eino Grön on esiintynyt suomalaisen musiikkimaailman huipulla jo vuosikymmenten ajan. Hän kertoi myös muistisairaan puolisonsa rinnalla kulkemisesta Muistisairauden monet kasvot -kampanjassa ja toimii tämän Muistiliiton kampanjan suojelijana.

Tuuletar on Emma-palkittu yhtye, jonka laulajat luovat äänillään sointirikkaan maailman. Siinä kohtaavat toisensa eksoottiset äänenkäyttötavat, iskevät beatbox-rytmit ja suomalainen kansanperinne.

Innovatiivista naiskuoro Philomelaa johtaa musiikkineuvos Marjukka Riihimäki. Aktiivisesti maailmalla kiertävä Philomela on noussut yhdeksi Suomen arvostetuimmista kuoroista.

Juvenalia Big Band on espoolaisen musiikkiopisto Juvenalian nuoriso-orkesteri, jota johtaa saksofonisti ja musiikin tohtori Olli-Pekka Tuomisalo. JBB esittelee tarkasti ja mehevästi big band -musiikin helmiä eri vuosikymmenten varrelta.

Gaalan juontaa Mikael Konttinen, jonka musiikinystävät tuntevat niin radiosta kuin konserttilavoilta. Tule ja tuo ystäväsikin mukaan hyvän tuulen konserttiin! Konsertin liput ovat myynnissä Lippupisteessä.  Lipun hinta: 19 € + mahdollinen toimitusmaksu. Juhlapaikalle Savoy-teatteriin saapumiseen löydät vinkit täältä.

Lisätietoja: