Tiedote Tukinetin muisti- ja muistisairaudet -keskustelupalstan käyttäjille  :: Muistiliitto

Julkaistu 25.3.2019

Tiedote Tukinetin muisti- ja muistisairaudet -keskustelupalstan käyttäjille

Tukinetissä on tulossa sivuston uudistamisesta johtuvia käyttökatkoja asteittain. Käyttökatkot alkavat keskiviikkona 27.3. n. klo 22 alkaen ja jatkuvat 1.4. asti.

Sivuston palvelut siirtyvät 1.4. alkaen toimimaan uudella alustalla, jonne vanhat keskustelut siirretään vähitellen. Uusi keskustelusivusto avautuu 1.4. täällä. Myös vanhalta sivustolta on ohjaus uudelle sivustolle.

Kuka tahansa voi edelleenkin rekisteröityä keskustelijaksi täyttämällä rekisteröintilomakkeen Tukinet-sivustolla. Keskusteluja voi lukea myös ilman rekisteröitymistä mutta silloin ei voi osallistua keskusteluun.

Lisätietoja:

Mailis Heiskanen
neuvontakoordinaattori
mailis.heiskanen@muistiliitto.fi
Muistineuvo- ja Vertaislinja-puhelinpalveluiden valtakunnallinen koordinaatio, Tukinet-keskustelupalsta, Muistiluotsiverkoston tuki