Julkaistu 12.3.2020

Muistiliitossa uusia työntekijöitä

Muistiliitossa on aloittanut uusi asiantuntija, suunnittelija ja assistentti.

Kansallisen muistiohjelman järjestöllisen toteuttamisen toisena asiantuntijana on aloittanut 2.3. Sofie Klawér-Kallio. Sofiella on vahva osaaminen muistisairauksista ja hän on toiminut aiemmin muun muassa yksikön vastaavana Hugo och Maria Winbergs stiftelsessä sekä muistisairauksien asiantuntijaluennoitsijana. Sofie on kaksikielinen ja on myös Suomen ensimmäinen Silvia-sairaanhoitaja.

Iloa ja voimaa vapaaehtoistoiminnan koordinaatiohankkeen toisena suunnittelijana on aloittanut 17.2. Emmaleena Niemi (YTM). Emmaleena on toiminut aiemmin muun muassa Pelastakaa Lapset ry:n Länsi-Suomen aluetoimistolla ehkäisevän työn koordinaattorina ja hänellä on jo aiempaa osaamista vapaaehtoistoiminnan koordinoinnista.

Muistiliiton assistenttina on aloittanut 17.2.2020 Minna Kinnunen (KM). Minna on toiminut aiemmin yrittäjänä ja hänellä on myös vahva kokemus johdon assistentin ja markkinointisihteerin tehtävistä.

Toivotamme uudet työntekijämme lämpimästi tervetulleeksi!