Julkaistu 17.11.2016

Muistikonferenssi 2016 kiittää osallistujia ja puhujia

Muistiliiton perinteinen Muistikonferenssi on jälleen ohi. Muistiliiton väki kiittää kaikkia paikalla olleita: osallistujia, puhujia ja näytteilleasettajia.

Konferenssi tarjoili kahden päivän ajan puheenvuoroja upeilta kokemusasiantuntijoilta ja muistityön huippuammattilaisilta. Tilaisuudessa puhuttiin paljon hyvästä, merkityksellisestä ja omannäköisestä elämästä ja myös hyvästä kuolemasta.

Tämän vuoden konferenssiteemana oli Ihminen ensin. Lukuisat puhujat korostivatkin, että kaikessa hoidossa, kuntoutuksessa ja ylipäätään elämässä ja asenteissa tulisi aina nähdä ihminen ja hänen tarpeensa – ei ensisijaisesti muistisairautta.

Muistikonferenssin tunnelmiin pääsee myös jälkikäteen:

Muistikonferenssi 2017 järjestetään 15.-16.11.2017 Sokos Hotel Presidentissä, Helsingissä.

Muistiliiton henkilöstö kiittää Muistikonferenssin osallistujia!