Julkaistu 20.1.2022

Tule meille järjestötyön asiantuntijaksi

Haemme järjestötyön asiantuntijaa Oulussa sijaitsevan toimistomme Pohjois-Suomen alueen järjestötyön asiantuntijan opintovapaan ajaksi.

Sijaisuuden arvioitu kesto on noin puolitoista vuotta. Tehtävän voi aloittaa heti valinnan jälkeen. Asiantuntijan tehtävänä on vastata Pohjois-Suomen alueella Muistiliiton järjestötyöstä.

Asiantuntija ohjaa ja tukee alueen yhdistysten toimintaa, tukee yhdistysten verkosto-, vaikuttamis- ja viestintätyötä ja toimii alueen järjestötyöhön liittyvissä verkostoissa. Asiantuntija vastaa maakunnallisten Muistiluotsi-asiantuntija- ja tukikeskusten Pohjois-Suomen alueen koordinaatiosta.

Asiantuntijalla on valtakunnallinen kehittämisvastuu kokemus- ja osallisuustoiminnasta.

Asiantuntijalta odotamme soveltuvaa koulutusta, kansalaisjärjestötyön kokemusta, yhdistyshallinnon osaamista, kokemus- ja osallisuustoiminnan taitoja ja itsenäistä työotetta. Tehtävän hoitamisessa tarvitaan muistisairauksien tuntemusta, hyviä tietoteknisiä taitoja ja matkustusvalmiutta sekä valmiutta satunnaisesti ilta- ja viikonlopputyöhön.

Tarjoamme erinomaisen näköalapaikan valtakunnallisessa muistityössä, mielekästä työtä muistiyhdistysverkoston parissa sekä asiantuntijatyöyhteisön tuen.

Tehtävässä olet Muistiliiton järjestöryhmän jäsen.

Hakemukset palkkatoivomuksineen 28.1.2022 mennessä sähköpostitse: järjestöjohtaja Anna Tamminen, anna.tamminen@muistiliitto.fi.

Lisätietoja: