Julkaistu 27.3.2019

Etsimme järjestötyön asiantuntijaa

Muistiliitto on valtakunnallinen muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä kansanterveys-, potilas- ja edunvalvontajärjestö. Haemme järjestötyön asiantuntijaa Jyväskylässä sijaitsevaan aluetoimistoomme toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Asiantuntijan tehtävänä on vastata Keski-, Itä- ja Länsi-Suomen alueella Muistiliiton järjestötyöstä sekä maakunnallisten Muistiluotsi -asiantuntija- ja tukikeskusten koordinaatiosta. Alueella on sekä suomen- että ruotsinkielisiä muistiyhdistyksiä.

Tehtävänä on:

• vastata alueensa muistiyhdistys- ja Muistiluotsitoiminnan koordinoinnista
  • ohjata ja tukea alueensa yhdistysten toimintaa
  • tukea alueensa yhdistysten verkosto-, vaikuttamis- ja viestintätyötä
  • toimia alueensa järjestötyöhön liittyvissä verkostoissa

Asiantuntijalta edellytetään:

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • kansalaisjärjestö- ja vaikuttamistoiminnan kokemusta
  • yhdistyshallinnon osaamista
  • kehittämis- ja verkostotyön taitoja
  • sosiaali- ja terveysalan tuntemusta
  • itsenäistä työotetta ja matkustusvalmiutta
  • hyvää ruotsin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • valmiutta satunnaisesti ilta- ja viikonlopputyöhön

Lisäksi eduksi katsotaan:

• muistisairauksien tuntemus
  • hyvä englannin suullinen ja kirjallinen taito sekä kiinnostus kansainvälisestä toimintaan
  • kouluttajakokemus

Hakemukset palkkatoivomuksineen 14.4.2019 mennessä sähköpostitse: järjestöjohtaja Anna Tamminen, anna.tamminen@muistiliitto.fi.

Haastattelut pidetään 24.4.2019, haastatteluun kutsuttaville ilmoitetaan asiasta viimeistään ko. viikon maanantaina.

Lisätiedot: Muistiluotsikoordinaattori Krista Pajala, krista.pajala@muistiliitto.fi, p. 050 33 18915. Soittoajat: ma 8.4 klo 9-11 ja ke 10.4. klo 12-16.