/fi/alasivut/ajankohtaista/muistiliitto-hakee-vapaaehtoistoiminnan-koordinaattoria-ja-suunnittelijaa/

Uusimmat uutiset

Muistiliitto hakee vapaaehtoistoiminnan koordinaattoria ja suunnittelijaa

Haemme Iloa ja voimaa – Valtakunnalliseen vapaaehtoistoiminnan koordinaatiohankkeeseen (2017–2020) koordinaattoria sekä suunnittelijaa. Toimipaikka sijaitsee Helsingissä.

Hankkeen tavoitteena on muistisairaiden ja heidän läheistensä osallisuuden ja toimijuuden sekä hyvän elämänlaadun ja hyvinvoinnin edistäminen valtakunnallisesti Muistiliiton jäsenyhdistysten muodostaman valtakunnallisen verkoston kanssa. Hankkeella varmistetaan jäsenyhdistysten yhteinen vapaaehtoistoiminnan kehittäminen ja toiminnan näkyvyys sekä vapaaehtoistoiminnan hyvien käytäntöjen ja työvälineiden leviäminen, juurruttaminen ja yhdistysten välinen vertaisoppiminen.

Hankkeessa kehitetään vapaaehtoistoiminnan työkaluja, mallinnetaan sekä etsitään uusia vapaaehtoistyön ja siihen kannustamisen keinoja. Hankkeen aikana kehitetään virtuaalisia vapaaehtoistoiminnan tukemisen muotoja sekä sähköinen vapaaehtoistyön pankki.

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattori

Vapaaehtoistoiminnan suunnittelija

Tarjoamme mielekästä työtä aktiivisen muistiyhdistysverkoston parissa sekä asiantuntijatyöyhteisön tuen. Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 1.4.2017.

Hakemukset:

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen toimitetaan viim. 26.2. klo 16 osoitteeseen: minna.teiska(at)muistiliitto.fi. Otsikkokenttään: REKRY Iloa ja voimaa koordinaattori / suunnittelija.

Lisätietoja:

Huom! soittoajat 13.2. klo 10-11, 16.2. 12-13 ja 20.2. klo 15-16